آربلوا: بازگشت به لیورپول بعد از 5 سال، خاص خواهد بود

آربلوا: بازگشت به لیورپول بعد از 5 سال، خاص خواهد بود

آربلوا: بازگشت به لیورپول بعد از 5 سال، خاص خواهد بود

 

آلوارو آربه لوآ

آلوارو آربه لوآ

 آلوارو آربه لوآ بازیکن رئال مادرید، در گفتگو با سایت یوفا عنوان کرد: "بازگشت به لیورپول بعد از پنج سال دوری برای من بسیار خاص خواهد بود. با تجربه بازی در آنفیلد می دانم که چه بازی محرکی خواهد بود - نه فقط برای من. من به هم تیمی هایم گفته ام که وارد زمین شده و حداکثر لذت را ببرند."

او ادامه داد: "بازی های چمپیونزلیگ و چنین دیدارهای بزرگی در آنفیلد فوق العاده خاص تر هستند. ما در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که تا پای مرگ خواهد جنگید و هرچه در توان دارند به کار خواهند گرفت - چرا که به پیروزی در این دیدار به اندازه ما نیاز دارند."

آربه لوآ با یادآوری خاطراتش از مرسی ساید، ادامه داد: "آنجا جایی بود که به عنوان انسان و بازیکن رشد کردم. من دو فصل شگفت انگیز را در آنجا سپری کردم و کاملاً با فرهنگی جدید هماهنگ شدم."

به همراه لیورپول بود که آربه لوآ اولین تجربه بازی در اروپا را به دست آورد و جالب است که آن دیدار مقابل بارسلونا بود: "آن اولین بازی من در ترکیب اصلی تیم بود و همچنین اولین تجربه حضور در چمپیونزلیگ نیز محسوب می شد - برای بازیکنی که از آکادمی جوانانان باشگاه رئال مادرید آمده بود، چه چیزی می توانست بالاتر از این باشد - که اولین بازی خود را در نیوکمپ انجام دهم و 2-1 پیروز شویم! آن یک شب جادویی بود، یک لحظه خاص و فوق العاده برای دفاع کردن از پیراهنی که در چمپیونزلیگ به تن کرده بودیم؛ و ما آن شب عملکردی عالی را به نمایش گذاشتیم."

حالا آربلو از وفاداری خود به رئال مادرید می گوید: "اینجا بزرگترین و مهمترین باشگاه دنیاست - هیچ باشگاهی بزرگتر از رئال مادرید نیست. اینجا باشگاهی است که بیشترین افتخارات را کسب کرده است و همه چیز گویا است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ] [ 22:3 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]